Klantenservice
Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met onze klantservice.
[email protected]
tel:+31(0)622103742
Ons rekening nummer is NL90 RABO 0308829654 
KVK-nummer:57169152
btw nummer:NL180995868.B01


1 Bestellen & leveren
1.1 Ik heb mijn bestelling online afgerekend. Kan ik deze nog wijzigen?
Als u binnen 24 uur contact met ons opneemt per email of telefoon, is het nog mogelijk uw bestelling aan te passen ([email protected]/ tel:+31(0)622103742)
1.2 Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Het afhalen van uw bestelling is niet mogelijk.
1.3 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Binnen 2-3 werkdagen heeft u uw bestelling in huis. Is het door u bestelde product niet op voorraad, dan kan de levertijd maximaal 7 werkdagen bedragen. In dat geval nemen wij contact met u op.
1.4 Ik lig met mijn boot in een haven aan de Middellandse Zee. Kunt u hier ook afleveren?
Het is mogelijk uw bestelling in het buitenland af te leveren. Hiervoor worden wel extra vrachtkosten in rekening gebracht.
2 Betalen
2.1 Ik heb een order geplaatst, maar de betaling is mislukt.

 
U kunt een mail sturen naar [email protected]  met uw gewenste artikelen. Dan kunnen we uw bestelling in orde maken.
2.2 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
  • iDeal Rabo Omnikassa (alle ondersteunde banken)
  • Visa
  • Meastro
  • Bank overboeking 
  • Mister cash (voor Belgie)
2.3 Wat zijn de betaal mogelijkheden voor klanten die geen nederlandse bankrekening hebben?
Het is mogelijk om via bankoverschrijving, visa, Meastro en mister Cash (voor belgie) te betalen.
Voor klanten buiten nederland en belgie is het mogelijk te bestellen via mail([email protected]) . 
3 Retourneren
3.1 Ik heb een bepaalde lengte rvs ketting besteld. Kan ik deze nog ruilen?
Wanneer het standaard eenheden betreft, kunt u deze binnen 14 dagen gefrankeerd retourneren. Bij maatwerk is dit echter niet mogelijk.